Pozitivna psihologija in pozitivna edukacija
POZITIVNA SAMOPODOBA
Ker je pomembno razvijati pozitiven odnos in spoštovanje do sebe!
ČUSTVENA INTELIGENTNOST
Ker je pomembno razumeti svoja čustva in občutke drugih!
SOCIALNE
VEŠČINE
Ker je pomembno vzpostavljati in ohranjati dobre odnose!
KONSTRUKTIVNO VEDENJE
Ker je pomembno razvijati in krepiti pozitivne vedenjske vzorce!
Drugo triletje osnovne šole
OBČUTKI IN ČUSTVA - 1. DEL: zbirka dejavnosti za načrtovanje in izvedbo ur in delavnic za spodbujanje samozavedanja, odnosa do sebe, pozitivne samopodbe, samovrednotenja in razvoja identitete otrok in učencev v drugem triletju osnovne šole.
51 strani
Avtorja: Kristijan Musek Lešnik, Petra Lešnik Musek
OBČUTKI IN ČUSTVA - 2. DEL: zbirka dejavnosti za načrtovanje in izvedbo ur in delavnic za spodbujanje samozavedanja, odnosa do sebe, pozitivne samopodbe, samovrednotenja in razvoja identitete otrok in učencev v drugem triletju osnovne šole.
52 strani
Avtorja: Kristijan Musek Lešnik, Petra Lešnik Musek
UČINKOVITO VEDENJE je zbirka dejavnosti z gradivi in delovnimi listi, ki učiteljem in svetovalnim delavcem omogočajo pripravo, načrtovanje in izvedbo ur in delavnic za spodbujanje učinkovitih vzorcev vedenja pri učencih v drugem triletju osnovne šole.
62 strani
Avtorja: Kristijan Musek Lešnik, Petra Lešnik Musek
MI IN DRUGI - 1. DEL je zbirka dejavnosti z gradivi in delovnimi listi, ki učiteljem in svetovalnim delavcem omogočajo pripravo, načrtovanje in izvedbo ur in delavnic za spodbujanje razvoja socialnih kompetenc otrok in učencev v drugem triletju osnovne šole.
56 strani
Avtorja: Kristijan Musek Lešnik, Petra Lešnik Musek
MI IN DRUGI - 2. DEL je zbirka dejavnosti z gradivi in delovnimi listi, ki učiteljem in svetovalnim delavcem omogočajo pripravo, načrtovanje in izvedbo ur in delavnic za spodbujanje razvoja socialnih kompetenc otrok in učencev v drugem triletju osnovne šole.
56 strani
Avtorja: Kristijan Musek Lešnik, Petra Lešnik Musek
Priročnik KAKŠEN SEM? KAKŠNA SEM? KAKŠNI SMO? 10 DO 12 LET zajema 122 različnih osebnih lastnosti oziroma pridevnikov s pozitivno konotacijo, ki opisujejo ljudi in njihovo vedenje. Namenjen je usmerjanju pozornosti otrok na pozitivne lastnosti in poteze pri sebi in pri drugih.
52 strani
Avtorja: Kristijan Musek Lešnik, Petra Lešnik Musek
Prijava na portal
V portal se prijavite z e-poštnim naslovom in geslom (password), ki ga izberete sami.
Če še niste prijavljeni kliknite
Don't have an account? Sign up
Če ste pozabili svoje geslo, kliknite
Forgot password?
Prijava na portal omogoča brezplačno uporabo vseh priročnikov
Pred ogledom in uporabo posameznih priročnikov se prijavite kot uporabniki portala abced. Prijava omogoča brezplačen dostop do vseh vsebin portala in ne prinaša nobenih obveznosti. Njen edini namen je beleženje števila uporabnikov portala in občasno informiranje uporabnikov o morebitnih novih gradivih, virih in dogodkih v okviru programa abced.si.
Priročnike in njihove posamezne dele lahko prijavljeni uporabniki spletnega portala www.abced.si (vzgojitelji, učitelji, svetovalni delavci in drugi zaposleni v vzgojno-izobraževalnih zavodih) uporabljajo izključno v namene strokovnega vzgojno-izobraževalnega in svetovalnega dela z otroki in mladostniki.
Dovoljeno je tiskanje priročnikov in delovnih listov z namenom ogledovanja, branja in uporabe za nekomercialne namene v javnih vzgojno-izobraževalnih zavodih in zavodih, ki izvajajo javno veljavne vzgojno-izobraževalne programe. Vsako drugo kopiranje, distribuiranje, ponovno objavljanje, spreminjanje priročnika ali njegovih delov, ali razširjanje na kakršenkoli drug način brez predhodnega pisnega dovoljenja, je prepovedano.